Городище - прикольный городок!

Объявление

Мини чат!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



CRM Support

Сообщений 1 страница 2 из 2

1

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) (formerly known as Microsoft Dynamics 365 Customer Relationship Management – CRM) is designed to help you manage your client relationships by streamlining your processes, centralizing client information, providing[/ analysis, and enabling responsive customer service. As a leading cloud-based business solution, this application is built to enhance the efficiency of your sales and marketing teams with data analysis, intelligent insights provided by business intelligence, and campaign management.

Dynamics 365 Sales in the Microsoft Dynamics Customer Engagement solution, will help you to predict future sales and budgets so you can plan accordingly. Your sales process will be streamlined from initial contact through to closing the deal and real-time information will be available to deal with enquiries and deliver solutions quickly and efficiently. Of course, Microsoft Dynamics CRM  offers your staff full mobility options that work across browsers and devices.

By combining industry best practices with Microsoft Dynamics 365 CE, Nevas Technologies helps its clients maximize the value of their technology investments.

0

2

Перевод вашего текста (может, кому и понадобится...)   Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) (ранее известная как Microsoft Dynamics 365 Customer Relationship Management – CRM) предназначена для того, чтобы помочь вам управлять отношениями с клиентами путем оптимизации процессов, централизации информации о клиентах, предоставления анализа и обеспечения оперативного обслуживания клиентов. Являясь ведущим облачным бизнес-решением, это приложение создано для повышения эффективности работы ваших отделов продаж и маркетинга с помощью анализа данных, интеллектуальных аналитических данных, предоставляемых business intelligence, и управления кампаниями.

Продажи Dynamics 365 в решении Microsoft Dynamics для взаимодействия с клиентами помогут вам прогнозировать будущие продажи и бюджеты, чтобы вы могли планировать соответствующим образом. Ваш процесс продаж будет оптимизирован от первоначального контакта до заключения сделки, и информация в режиме реального времени будет доступна для быстрого рассмотрения запросов и предоставления решений. Конечно, Microsoft Dynamics CRM предлагает вашим сотрудникам все возможности мобильности, которые работают в любой точке мира.

0